პროექტის დასაწყისში მოსწავლის ცოდნის, უნარ-ჩვევების შესამოწმებლად ვიყენებ გონებრივ იერიშს,რაც მეხმარება პროექტთან დაკავშირებული საკითხების და იდეების გენერირებაში.პროექტის მიმდინარეობი პროცესში მოსწავლეების შეფასებისას გამოვიყენებ მეთოდს-თვითშეფასება და რეფლექსია, შეფასების ეს მეთოდი შესაძლებლობას მისცემს მოსწავლეებს შეაფასონ მათი პროგრესი, ასევე მოახდინონ რეფლექსია შედეგების გასაუმჯობესებლად. ბოლოს პროექტის შესაფასებლად გამოვიყენებ მეთოდს შესრულებები, აღნიშნული მეთოდით ვაფასებ მოსწავლის ნამუშევარს,რაც საბოლოოდ როგორც პროდუქტის, ასევე მოსწავლის შეფასებაშიც დამეხმარება.
Sunday, 25 June 2017
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
მეცხრე დღის რეფლექსია
დღევანდელმა დღემ მეტად საინტერესოდ ჩაიარა. ყველამ გავაკეთეთ საკუთარი პროექტების პრეზენტაცია, მივიღეთ კოლეგებისგან უკუკავშირი, ...
-
მოსწავლეები შეძლებენ: 1.ჩაატარონ კვლევები რხევითი მოძრაობის მახასიათებელ სიდიდეებს შორ...
-
პროექტის დასაწყისში მოსწავლის ცოდნის, უნარ-ჩვევების შესამოწმებლად ვიყენებ გონებრივ იერიშს,რაც მეხმარება პროექტთან დაკავშირებული ...
-
მექანიკური რხევები და ტალღები და მათგან მომდინარე საფრთხეები მოსწავლეებმა რომ კარგად გაიგონ და გააანალიზონ რხევითი ...
No comments:
Post a Comment