მეშვიდე დღე მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის განხილვით დავიწყეთ. ვიმუშავეთ შეფასების რუბრიკის ადაპტირებაზე, ვისწავლეთ როგორ შევინახეთ სლაიდები გრაფიკულ გამოსახულებად. განვიხილეტ დიფერენცირებული სწავლების შესახებ და შემდეგ შევავსეთ პროექტის გეგმის შაბლონის შესაბამისი პუნქტი. განვიხილეთ პროცედურები. მივიღეთ საშინაო დავალება.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
მეცხრე დღის რეფლექსია
დღევანდელმა დღემ მეტად საინტერესოდ ჩაიარა. ყველამ გავაკეთეთ საკუთარი პროექტების პრეზენტაცია, მივიღეთ კოლეგებისგან უკუკავშირი, ...
-
მოსწავლეები შეძლებენ: 1.ჩაატარონ კვლევები რხევითი მოძრაობის მახასიათებელ სიდიდეებს შორ...
-
პროექტის დასაწყისში მოსწავლის ცოდნის, უნარ-ჩვევების შესამოწმებლად ვიყენებ გონებრივ იერიშს,რაც მეხმარება პროექტთან დაკავშირებული ...
-
მექანიკური რხევები და ტალღები და მათგან მომდინარე საფრთხეები მოსწავლეებმა რომ კარგად გაიგონ და გააანალიზონ რხევითი ...
No comments:
Post a Comment